onsdag 12 december 2007

['sar-"ka-z&m]

sar-kasm
['sar-"ka-z&m]
subst.
Latin; Franskans sarcasme, från latinets sarcasmos,
från grekiskans sarkasmos
1 : ett skarpt och ofta satirisk eller ironiskt yttrande
med avsikt att smärta.

---

Hejsan!!! Jag heter Sabina och älskar bara hästar och rosa saker! När jag inte tar hand om min ponny, Kenzo, så shoppar jag gärna med mina många bästaste vänninor! Och jag är inte dum inte nej då jag vet minsann en massa bra saker om livet som jag fått lära mig den hårda vägen då pappa slutade betala mina ridlektioner redan när jag var 17! Schutton år! Men nåja! :-D)))DD)! Jag jobbar som sminkös på en hairstylist salong och älskar verkligen detta arbetet!!!

---

Jag är inte ovanstående person. Hon finns som tur är inte. Om du däremot inte lyckats ta dig igenom sorgearbetet med att ta farväl av ovanstående blondin, kan jag varmt rekommendera att du rör dig vidare till andra, vaxade ängar.

Annars - ta en kopp kaffe, slå dig ner och presentera dig själv. Om detta är din första gång hos Greenchili, måste du hälsa. Jag bits inte. Oftast. I alla fall inte [och där lägger vi ner den klychan]. För vänner kan man aldrig få nog av. Det vill säga - tills de ligger med ens kille, snor alla ens ägodelar och lämnar stan tillsammans med brorsan och halva arvet. Då (DÅ!) kan man få nog av dem. Litegrann.


Jag är lite inte-lagom lång, med längre än axel-långt hår med en styrketränad fitness-boxares kropp. Tänk Bond-brud, utan slingor och med hjärna*.

* Greenchili finnes ej på Cosmopol i våpiga aftonklänningar... ännu. Fixa!

Lite lösaktigt sex går bra. Så länge det sker under ordnade, sedan länge överenskomna former som inkluderar så pass nyskapande klausuler som t ex "Monogami och jag", "Planera er gemensamma framtid (Vad blir det till lunch?)" och den personlig favoriten "Älskling, jag är hemma - Hur att lämna könsrollerna på hatthyllan."

Innan du börjar relatera till Greenchili måste du läsa och godkänna ovanstående licensavtal.

Observera: Jag har pojkvän, jag är inte intresserad av någon som helst dejt, flirt, kk, älskare eller övrig otrohetsvariant. Var bara tvungen att skriva detta efter att ha läst så oerhört mycket om trista kontaktannonser...

3 kommentarer:

beerbelly sa...

Hehe jag är beerbelly och är inte ny. Räknar med att acceptera att du är du dock.
Ha en bra kväll.

Greenchili sa...

BB: Haha :D Sanningen att säga är inlägget inte heller nytt. Mest nåt jag letat fram ur gömmorna, på tal om MsTake's inlägg angående huruvida vi är så sanningsenliga på nätet eller ej (bland annat).

Ha en fortsatt vilsam natt.

beerbelly sa...

Jepp jag somnade tillslut. Hoppas du fick sova med.
Godmorgon nu :)