fredag 25 januari 2008

Hasta Luego


Sista inlägget innan familjeresan till utlandet! Allting är jättebra, jag mår toppen - inga missförstånd skuggar min semesterhimmel. Snusfri, visserligen fortfarande uppsvälld och kinkig ibland, men dock snusfri!

"We are beautiful, in every single way - words won't bring us down" Christina Aguilera

Edit 23.55: Jag har börjat snusa igen!!! Det var antingen det eller psykakuten. Fråga inte varför. Jag gjorde ett gott försök, 20 dagar, men det blev bara värre. Finns inga bra tillfällen att sluta, men det finns uppenbarligen dåliga. Nu har jag packat och vi åker om ett par timmar. Synes :)

12 kommentarer:

beerbelly sa...

Hoppas ni får en helt underbar resa :-). Ha det super mao!
Kram

11 - Menea sa...

hasta luego sweetie.

brainonfire sa...

En kämpande gråtande människa [hmm skånska] som brottas med snusjävulen [den måste vara mäktigt mycket större än I svealand] är mycket bättre [faktiskt för publiken] än en pundande halv-singel morsa som har halvkoll på allt men med snus under läpp. 'Folket' är upprörda över att du börjat snusa igen och tro inte att halvvägs till afrika hjälper. Vi vill ha våran såpa kvar!

Är ju kanon intressant vilken chili som ska vinna.

Pundaren har vi ju sett. Buh för logik!! Så jävla 05

Anonym sa...

Ha en härlig resa!! Njut och kom tillbaka snart ;)
http://ms40plus.wordpress.com

11 - Menea sa...

Oavsett vad folk tycker eller inte tycker...du har ärligt försökt...och ibland visar det sig...ofta visar det sig att det man har testat/försökt inte fungerar..då SKITER man i det.
Som jag nämde innan, jag kunde inte hitta något jätte hälsofarligt med snusandet som inte överdrivs.
Om du vill så förklarar jag allt detta på molekylärnivå när du har kommit hem. Kram och TRO på dina egna åsikter och sanningar.

beerbelly sa...

Du gjorde ett riktigt starkt försök ändå med 20dagar. Snusar kanske mindre än innan nu. Hoppas du har det bra på resan.
Kram

brainonfire sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Per Edman sa...

Ha så trevligt.

Snusningen finns inget för mig att säga om. Det är bara dig själv du förråder.

Greenchili sa...

BB: Tack, den var fantastisk, bloggar en annan dag om den! Ja, jag kämpade länge och hårt. Kändes lite trist att börja igen, men jag vet att det blev bäst såhär för "stunden". En annan stund blir något annat bäst :)

BoF: *räcker tunga* bpprrrrpppffftt!!!

Ms40+: Åh, jag vill åka igen, här hemma är så kallt och trist! Vänta bara tills jag lägger upp bilder :D

Älvan: Ja, jag känner att du har rätt. Just nu ska jag kämpa med andra ting. Sluta snusa kan jag göra senare. Ska följa min första tanke och sluta när jag är helt färdig med skolan. Vore klart intressant att höra förklaring på molekylär nivå! Saknar din röst sötis *kram*

Per Edman: Förråder är ett laddat ord, så du har ändå sagt något ;) Ska skriva om resan vid tillfälle, det dröjer nog inte länge. Avkoppling!


Massor av kramar till alla, nu behöver jag sova ut efter hemresan *smoooooooch*

beerbelly sa...

Skönt att det blev en bra resa. Ska bli kul med bider när du hinner.
Hoppas du sovit ut och har en bra dag idag med!
Kram

Nollan sa...

Välkommen hem, vad kul att det blev en bra resa! Angående snusandet, du har säkert gjort det bästa valet för stunden. Man måste prioritera i livet och det kanske helt enkelt inte var tid för just det nu.
Kram

Per Edman sa...

Bra låt förresten.