måndag 19 maj 2008

Tentaplugg

Tentan: Hej, det är jag igen! *ler ondskefullt*

Chilin: Usch inte DU nu igen :( Om jag fixar dej nu så ses vi aldrig mer sen. Eller hur?


Tentan: Höhö... Sånt önsketänkande! *elakt flin* Nu ska vi allt se vad du tål, jag är extra svår!


Ja, så är det. Ni förstår vad detta innebär va? Min lägenhet kommer att bli skinande ren, barnet kommer att få massor av "kvalitetstid" och jag kommer att besvara all epost inom fem minuter. Släkten kommer att besökas, vänner kommer att ringas till och böckerna i bokhyllan sorteras i bokstavsordning efter författare och i kronologisk ordning inom varje författare. Det enda jag inte kommer att göra, förrän möjligen två dagar innan den förfärliga tentamen, är att plugga.

5 kommentarer:

brainonfire sa...

Glöm inte att det är dags [hög tid på min ära] att skrubba innertaket - jag menar när gjorde du det sist om någonsin?

Kram och lycka till!

Nollan sa...

I know that feeling, alldeles för väl! Men ack så gött det är när det är över! Och att ha en välsorterad bokhylla är inte fy skam det heller :)
Kram och lycka till!

beerbelly sa...

Känner igen mig med. Hoppas du får flyt i pluggandet.
Kram

Greenchili sa...

Emil: Innertaket har varit bortglömt länge! Fast det behöver jag inte ta till riktigt ännu, hittade förvuxna dammråttor under sängen. Tyvärr fanns även en av mina kursböcker därunder. Inte kul att hitta den, då har jag ju ingen ursäkt att inte läsa den :/

Nollan: Ja, visst är det trevligt att hitta bland alla trilogier och kokböcker! Kram och tack :)

BB: Tack...ibland känns det ju som att man är den enda i världen som har det såhär, fast jag vet såklart att det inte är så :) Kramar

Z sa...

Haha, kul inlägg :)