tisdag 11 mars 2008

Vårstädning!

Ska jag städa och röja ordentligt så måste jag såklart ha fått inspiration någonstans ifrån. Denna gången vill jag skylla på Beerbelly och vårens ankomst. Beerbelly för att han bloggat om sin flytt; våren för att den ljusa tiden gör att det blir allt svårare att dölja den medeltidsröra som ska föreställa mitt hem. Ni vet själva hur det ser ut när dammet ligger tätt i luften och solen lyser in.

En del av min nyfunna energi kan förstås bero på träningen. Kom igång med den igen nu och tänker definitivt inte sluta. Endorfiner är verkligen helfräcka...ge mig mera =)

5 kommentarer:

beerbelly sa...

Hehe ber om ursäkt..
Jag är bra på att ignorera det annars .. och för mycket har hängr med flera flyttar.
Gött med energi :-) Ha en bra kväll och ta lite välförtjänt vila!

Greenchili sa...

Nejnej, be inte om ursäkt, det är jättebra! Har också saker från flera flyttar...tror det ligger skräp här som jag inte använt sen jag flyttade första gången för en livstid sedan :S

Energi är fantastiskt! Tack detsamma min vän, sov gott!

11 - Menea sa...

nänä du slangen i hålet...där finns det magi..hahaha kan inte komma över det.

beerbelly sa...

11an: Hahahahaha rolig du!

Greenchili sa...

Om inte annat blir man motiverad att komma därifrån :P hehehe