torsdag 27 mars 2008

Bestyr

Ja, nu är det bråda dagar. Det ska planeras, köpas in och lagas mat och dekoreras inför festen i helgen, ett kärt besvär. Lillan ska firas hon också, presenter slås in, osa tas emot. Om jag inte hör av mig till er på ett tag, om jag är lat med inlägg och kommentarer, så hoppas jag att ni har lite överseende. Har lyckats dra på mig herpes av all (visserligen positiv, men dock) stress.

Tyck inte synd om mig! Det går över och snart får jag umgås med de flesta av dem jag älskar här i världen :)

3 kommentarer:

beerbelly sa...

Jasså är det stress det kallas nuförtiden ;) (förlåt) Hoppas det går över snart.
Klart vi har överseende även om det är tråkigt. Hoppas festande och helg och allt blir jättebra.
Kramen

Nollan sa...

Hoppas du får en riktigt bra fest med nära och kära. Och att både du och Lillan blir nöjda mer erat firande.
Kram

Greenchili sa...

BB: Hehe! Det kommer nog bli bra, det känner jag på mig :) Hoppas du får en fin helg - uppdaterar mig på bloggen senare. Kram

Nollan: Tack, jag är nog mest orolig för lillan. Hon har börjat bli lite väl bortskämd. Numera duger det inte att ge bort pennor och block...suck. Kramar :)