måndag 24 mars 2008

Greenchili firar 30 år!

Ja, för det är ingen vanlig dag, det är Greenchilis trettioårsdag - HURRA HURRA HURRAAA =)

Känner mig manad att ta upp lite av det där man förväntas ha klarat innan 30. Körkortet såklart, check. Barn, check. Bröllop, fixat och skiljsmässan också. Utbildning...nja, tillräckligt nära, det får räcka att det blir samma år. Jobb, lite ibland iallafall. Men viktigast av allt är väl de nya insikter åren har fört med sig. Jag har egentligen bara en sak att säga, en viktig:

Acceptans och tacksamhet för med sig ro och lycka. Upprepa, förstå det och applicera det och du kommer förstå vad jag menar =)

Ha en trevlig annandag påsk och ta vara på er! // Chilin, numera i vuxen ålder

5 kommentarer:

beerbelly sa...

Hurra Hurra Hurra Hurra.
Grattis!
Hoppas du har en riktigt bra födelsedag!
Kram

Nollan sa...

Hurra, Hurra, Hurra, Hurra!
Och stort grattis! Hoppas födelsedagen varit bra.

Kan ju tillägga att jag som 30+ inte lyckats bocka av mycket på din lista. Utbildning har jag iaf gott om och en och annan insikt har nog också landat någorlunda där den ska :)

Kram och grattis igen!

Z sa...

Du ska bli firad inom en mycket snar framtid!

Anonym sa...

Näemn... nu har jag missat något stort och viktigt. Men jag kan gratulera dig varje dag under det kommande året istället :)

STORT GRATTIS!

Greenchili sa...

BB: Tackelitack =) Den var fantastisk!!! Kram

nollan: Hihi! Alla har vi olika listor tror jag, listor är för övrigt ett dumt påfund som bara kommit till för att ge oss prestationsångest och panik. Nä, jag tror det räcker bra att trivas med sig själv och veta att man gör vad man kan med de förutsättningar man har :D Tack o bamsekram!

Z: Ja, jag ser verkligen fram emot att träffa familj och "extended family" :D Synd bara att inte alla kan komma, men sånt är livet. Kanske nästa nolla? Kramar!

Hosanna: Men inte kan du väl förväntas vara överallt samtidigt? Tack för gratulationen, för min del är jag glad om du dyker in då och då och kommenterar ibland :D Ta hand om dig och de dina!