måndag 28 april 2008

Vårkänslor i kvadrat

Nu, nu äntligen är det vår! Var jag någonsin tveksam till huruvida jag blev tröttare under det mörka halvåret är allt tvivel som bortblåst, med hjälp av de friska och småkyliga vårvindarna som är vackert ackompanjerade av värmande sol.

Inte nog med att jag klarar mig med något mindre sömn; jag märker av ett ökat intresse av intimt umgänge med pojkvännen dessutom. Kanske det är för att man slipper vira in sig i murriga kläder?

Jag läser 175% sisådär och har precis fullt upp hela tiden, fast jag ska nog hinna med lite tv ikväll ändå. Jo, jag vet att jag inte ser på tv...men ni vet hur bra Sex and the City var i början? Nu har skaparen till den serien gett sig in på ett nytt projekt, Cashmere Mafia, som sänds på måndagskvällar klockan 21.00 på kanal 3.













Har ni missat den är det synd om er, faktiskt, för det är redan på avsnitt 5. Jag har sett alla :) Då vet ni alltså vad jag gör ikväll. Vad ska ni hitta på?

bildkälla: tv.nu

3 kommentarer:

beerbelly sa...

Hehe den serien ser ju helt ok ut.
Ta det lugnt ibland med. 175% är ju rätt mycket..
Ha det super!
Kram

Nollan sa...

Bra med lite TV-avkoppling också, så det inte bara blir plugg. Själv har jag ägnat kvällen åt att ladda inför morgondagen :)
Ha det gott i vårvärmen!
Kram

Greenchili sa...

BB: Den är skitkul :D Ja, jag vet att det är mycket men jag har inte gett upp hoppet om att klara allt ännu. Getting there ;) Stor kram!

Nollan: Jag brukar ta små pauser under dagen, inte så mycket tv - blir mest städning och matlagning då ;) men en paus är en paus?

Detsamma! Våren är fantastisk ^^ Kram