fredag 11 april 2008

Skum sjukdom

Vet inte riktigt vad det varit med mig de senaste dagarna. Fick frossa natten till igår och kunde sedan inte äta någonting under gårdagen - försök resulterade i att det kom upp igen. Sov mest hela tiden, ingen direkt feber och inget kör med magen heller. Läkaren hittade ingenting fel med mig. Idag på eftermiddagen, efter att ha sovit hela natten och halva dagen, är jag frisk och pigg igen. Mycket märkligt, men jag klagar inte :)

Hoppas alla får en fin helg, själv ska jag koppla av och ta det lugnt.

3 kommentarer:

beerbelly sa...

Märkligt. Skönt att du blev frisk så fort ändå. Hoppas dert står sig.
Låter smart med avkoppling.
Ha en en skön helg.
Kram

Nollan sa...

Knepigt. Sömnbrist - med tanke på att det hjälpte att sova en massa? Näe, det känns inte som rätt diagnos. Skönt att du är bättre igen. Hoppas du har en lugn och avkopplande helg!
Kram

Greenchili sa...

BB: Ja, minst sagt skönt att bli frisk så snart. Hade en del trevlig avkoppling inplanerad i helgen som kunde bli av :) Har tagit det vääääldigt piano och bara njutit av livet. Hoppas du har en bra helg. Kram tillbaka!

Nollan: Jag har fått förslag på alltifrån utmattningsdepression (hmm?) till matförgiftning. Själv gissar jag på att jag fått en lindrig reaktion på en släng av något virus. Det är ganska många i omlopp. Helgen har varit fin, hoppas du också har det bra :) Kram!