torsdag 3 juli 2008

Aktivt lat

Just i detta nu håller mitt nagellack som bäst på med att torka och det är snart dags att tvätta bort ansiktsmasken. Mitt i natten! Det var så härligt att ha hemmaspa-kväll senast, så jag kände mig manad att göra om det igen. Vad kan passa bättre när man går och väntar på något gott*? Nu ska jag bara fatta kärlek till dammsugaren också. Kanske förmår mig att återgå till gamla träningsrutiner snart.

Just nu känns det ändå helt okej att sitta här och njuta av min egenhändigt plockade bukett blommor**, medan jag tar hand om mig själv. Snart dags för skönhetssömnen.


* Semestern med mr cc och/eller provsvar från labbet rörande tidigare nämnd knuta i bröstet.

** Rosenvial och smultronschersmin
från en väninnas trädgård. Ljuvligt romantiska!

Inga kommentarer: