tisdag 8 juli 2008

Datorn tar också semester

Lagom till min och mr cc's semester, har min laptop fått för sig att en hårdvarukrasch är en god idé. Jag tycker att det var utmärkt timing, då kan den få vara hos datordoktorn medan jag och mr cc är iväg. Mr cc har tagit hit sin underbart snabba och fina dator, så vi behöver inte få abstinens.

Imorse beställde vi äntligen vår sista-minuten-resa till värmen! Finfint hotell med privat strand, all inclusive, bara han och jag, solen och vågorna. Åh vad det ska bli underbart :)

Vi hörs när vi hörs, hoppas ni har det gott sålänge =)

// Lycklig Chili

6 kommentarer:

Nollan sa...

Ha en riktigt bra semester!
Och ta gärna med lite sol och värme tillbaka till Sverige :)

beerbelly sa...

Bra med lycklig chili :)
Hoppas resa och semester blir suverän!

Greenchili sa...

Nollan: Jag ska beställa fint väder hit i god tid innan vi kommer tillbaka, så vår sista semestervecka här hemma också blir fin. Det är självklart min förhoppning att ni får det fint även innan dess :) Kram och ha det toppen!

BB: Ja, Chilin är lyckligare än någonsin och det kan verkligen inte vara fel =) Ha det riktigt bra sålänge, så hörs vi sen! Kram på dej BB :)

Z sa...

Nämen? All inclusive blev det ändå, så bra!

Lycka till!

Greenchili sa...

Z: Ja, eftersom min väninna kunde rekommendera det på hotellet vi valde. Är maten bra så finns det ingen anledning att låta bli; det brukar vara ganska prisvärt.

Kram

Anonym sa...

Njut! Det låter fantastiskt!