torsdag 25 oktober 2007

En helt vanlig dag

Tentaångest. Det finns ingenting som tentaångest som kan få mig att göra allting annat än att just plugga. Idag har jag:

  • kollat på "Våra bästa år"
  • sovit middag 2 timmar
  • börjat laga fisksoppa*
  • hämtat barn tidigt från skolan
  • handlat massor av kläder**
  • skjutsat väninna
Då tror jag gårdagen var mer produktiv, eftersom jag fick in en hel timmes effektiv läsning. Fick halft panik av instängdheten i lägenheten, lånade hund och promenerade i parken med hunden och barnet. *andas djupt*

Imorgon är en ny dag...


* Saknade saffran. Handlade sedan mat, men glömde köpa saffran. Igen.
** Kläder, smink, duschtillbehör, mat... you name it. Shopping löser min
ångest tillfälligt. At least I'm not in denial. "Barnet behöver nya kläder".
Jojo. Sen köper jag en svindyr t-shirt på MQ, bara för att jag ska till
Buddha Lounge imorgon. Jisses.

Inga kommentarer: